Dijitalleşmenin Baş Aktörü

Beeway Group, CEO’su Bülent Kutlu, CDO Türkiye oluşumunun kurulmasına da öncülük etti. Kutlu’nun görüşleri şöyle;

"Dijital dönüşüm kârlılığı kesinlikle çok etkileyecektir. Dijital dönüşümü başarmış bir şirketle halen dijital dönüşümü gerçekleştirilememiş şirketler arasında yüzde 20’lik kâr marjı var ve bu daha da artacak gibi görünüyor. CDO bizim sektörümüzde daha fazla kâr, daha hızlı üretim, daha iyi lojistik, daha akıllı üretim demek. Bir CDO, değişik sektörler için değişik işlerden sorumlu olabilir ama dijitalleşmenin her zaman baş aktörüdür, merkezidir. Dijitalleşme tüm sektörleri tüm şirketleri etkilemeye çoktan başladı. Örneğin 10 yıl öncesinde dünya çapındaki şirketlerin bazıları yok artık. 10 yıl sonrada da bugün var olanlardan bazıları olmayacak. Beeway Group olarak dijital stratejimiz, şirket stratejimizdir diyebiliriz. Büyük veri, veri madenciliği ya da bulut bilişim yol alınması oldukça zor ama bir o kadar da büyük faydaları olan alanlardır. Öncelikle veriyi hızlı toplamak, toplanan veriyi anlamlı bir hale getirmek ve veriyi analiz etmek, tekrar şirket hafızasına kaydetmek ve paylaşmak çok önemli… Bunu başarabilen şirketler hem müşteri deneyimi hem de pazarlamada çok büyük avantajlar yakalayacaklardır. Tüm süreçlerimiz bulut bilişim ortamındaki servislerden yönetiliyor. Üretim ortamlarımızda üretimi daha kaliteli hale getirecek müşteri deneyimi için büyük veriden faydalanıyoruz."