KURUCU ORTAK MÜGE YALÇIN’DAN MESAJ

MY Executive olarak karşınıza çıkalı neredeyse 10 yıl oldu. Son 10 yıl, iş yaşamında ve sosyal yaşamın her alanında daha önceki yıllardan çok farklı geldi geçti; hızlı, değişken, dinamik, öngörülmez, sistemli, renkli ve heyecanlı. Rüzgar gibi geçen yıllar bize başarıyla dolu bir kurumsal yakın geçmiş hediye etti. Kurumsal kimliğimizin belirleyici adımları olan logomuzu, web sitemizi yenileme kararı aldık. Karşınıza yenilenmiş çehremizle çıkmaya karar verdik.

On yıllık aralar insan hayatında olduğu kadar kurumların hayatında da anlamlı uzunluklar. Öyle ki, yenilenmek hatta biraz değişmek istiyor, sorguluyor, sorularınıza yeni cevaplar buluyorsunuz. Ekip arkadaşlarımla, tam da böyle yaptık... Durup düşündük, bizi bize sorduk! İtiraf etmeliyim, yeni görüntümüzle yeniden "merhaba" derken, aslında tam da başladığımız yerde olduğumuzu fark ettim. Olması gerektiği gibi, sağa sola savrulmadan, geleceği öngörerek, doğru ve sağlam adımlarla daha derin ve gelişmiş olarak...

Kuruluşumuzda, kendimizi iş dünyasına ancak verdiğimiz hizmetin kalitesiyle kabul ettireceğimizi biliyorduk, bu nedenle öncelikle işimize odaklandık. İşimizi çok iyi yapmayı hedefledik. ’MY Executive’de hedefimizi, "uluslararası kalite ve etik standartlarda verdiğimiz hizmetle, müşterilerimiz için değer yaratarak, alanında ’en beğenilen’ ve ’en fazla tercih edilen’ şirket olmak" şeklinde belirledik. Bu hedef aslında kendiliğinden oluştu, çünkü biz müşterilerimizin beklentilerini yüzde yüz karşılayabilmek için çalışıyoruz.

MY Executive’i nasıl ve neden kurduğumuza gelince; Meslek hayatımın temel kilometre taşlarından biri, uluslararası hizmet firması Arthur Andersen ve onun devamı Ernst &Young oldu. Üst düzey yönetici olarak severek çalıştığım Ernst & Young, 2005 yılında, hem denetim hem yönetici temini faaliyetinde olmanın çıkar çatışması yarattığına karar vererek, ’İnsan Kaynakları Danışmanlığı’ndan çıkma kararı aldı. Bu noktadan sonra her şey neredeyse kendiliğinden gelişmeye başladı; yaptığım işi çok severek yapıyordum, buna devam etmek istedim ve ’MY Executive’ şirketini kurdum. Yönetici seçme ve değerlendirme bölümündeki yönetici arkadaşlarım Elif, Aslı ve Cana da işlerini benim gibi severek ve başarıyla icra ediyorlardı. Onlar da benimle birlikte MY Executive’in kuruluş yolculuğuna katıldılar ve ne kadar güzel, hala birlikte çalışıyoruz.

Çok şanslıydık, kolay bir başlangıç yaptık; çok iyi bildiğimiz, tecrübeli olduğumuz ve çalışmaktan keyif aldığımız bir alanda devam ederken, gerek müşterilerimiz gerekse Ernst&Young her aşamada çok destek oldular. Tabii, biz de bu ilgiye ve güvene karşılık vermek üzere çok çalıştık! En iyi bildiğimiz işe, Yönetici Temini Danışmanlığı’na odaklandık. İlke olarak edindiğimiz değerlerimize (müşteri odaklılık, kalite, güvenilirlik) sıkı sıkıya bağlı kaldık, bunlardan hiçbir şekilde taviz vermedik. Uluslararası ’büyük’ isimlerle rekabet ederken, onlardan daha iyi hizmet vermemiz gerektiğini biliyorduk, çalışma standartlarımızı bu yönde belirledik, geliştirdik.

Biz işimize odaklanırken, ismimiz kulaktan kulağa yayıldı ve müşterilerimizin ya da adaylarımızın referansıyla yerli ve yabancı yeni müşterilerimiz gelmeye başladı. 10 yılda MY Executive’i uluslararası şirketlerin yanı sıra en iyi yönetici temini şirketlerinin arasına yerleştirmeyi başardık.

MY Executive’deki en büyük değerimiz aynı hedef için, sağlam ilkelerle, uzun yıllardır birlikte çalıştığımız, yönetici temini konusunda uzman ve deneyimli ortaklarım, aynı zamanda arkadaşlarım ve genç, dinamik, heyecanlı araştırma ekibimiz.

10. yılımıza girerken, memnun müşterilerimiz ve adaylarımızın verdiği güveni ve hala ilk günkü heyecanımızı taşıyoruz.
Bu vesileyle, ekip arkadaşlarım ve şahsım adına sizlere gönülden teşekkür ediyorum.

Saygılarımla,
Müge Yalçın